כל הקטגוריות

תנאי השימוש – תקנון

תקנון החנות

  1. הנך מתבקש לקרוא תקנון זה במלואו ובעיון כתנאי מוקדם להתקשרות בין הצדדים

  2. החנות משמשת לרכישת מוצרים על ידי ציבור הגולשים באינטרנט בישראל ורשאים לרכוש בה בני 18 ומעלהבעלי תא דואר אלקטרוני ברשת האינטרנט בישראל ובעל כתובת מגורים בישראלאשר ברשותם כרטיס אשראי תקף בישראל.

  3. תנאי מוקדם לתוקף זכייתו של משתתף ברכישה הוא אישור חברת כרטיסי האשראי לעיסקה ולגביה.

  4. גלישה בחנות ו/או רכישת המוצר ו/או שירות המוצעים למכירה בומהווה את הסכמתך לקבל ולנהוג על פי הוראות התקנוןלפיכך אם אינך מסכים לתנאי מתנאי תקנון זההנך מתבקש לא לעשות כל שימוש בחנות.

  5. המחיר הינו כולל מעמ אלא אם צויין מפורשות אחרת .

רכישה רגילה

במכירה רגילה מוצעים למכירה כמות מוגבלת של מוצרים במחיר קבוע מראש.

הליך המכירה יתבצע בתנאים כדלקמן :

  1. החנות תציג רשימת מוצרים לרבות כל הפרטים אודות המוצר או השירות המוצע למכירה ואת המחיר כפי שנקבע מראשהמכירה הינה עד גמר המלאי.

  2. לאחר הוספת המוצרים המבוקשים לעגלת הקניות” ימשיך הקונה בעמוד עגלת הקניות” לאישור קנייה” ושם ימלא את פרטיו המלאים ולאחר מכן יסתיים הליך הקנייה האינטרנטי.

  3. השלמת הליך המכירה יבוצע לאחר אימות העיסקה בטלפון תוך 24 שעות (של יום עסקיםממועד ביצוע ההזמנה יחזרו אל הלקוח טלפונית על מנת לקחת פרטי אשראי ולוודא שהמוצר המבוקש קיים במלאי וההזמנה יוצאת בשלמותה.

החלפת מוצר

  1. החלפת מוצר באמצעות חשבונית תוך 14 ימים בלבדהחזר כספי יינתן כחוק תוך ימי עסקים בלבדמעל סכום קנייה של 100 ₪, החזר כספי יינתן לפי אמצעי התשלום בו הלקוח שילם.
  2. בגין ביטול עסקה ינוכו 5% או 100 ₪ מערך העסקה לפי הנמוך מבינהם.
  3. הזיכוי הינו אישי ולא ניתן להעברה או למכירה.
  4. החלפת פריט בשווי ערכו בעת ההחלפה.
  5. במקרה שהלקוח הזמין מוצר שלא מתאים לצרכיו, נוכל לבצע החלפה בעלות קבועה של 60 ש”ח.

אחריות המוצרים

  1. המוצרים אשר אנו מציעים למכירה כוללים אחריות יבואן ומכסים שימוש סביר במוצר.

  2. אחריות למטענים וסוללות הינה שנה אחת מיום הרכישה. אחריות למסכים הינה 3 חודשים.

  3. במידה ויש צורך לממש את אחריות המוצר עקב תקלה, על הלקוח להעביר את המוצר לבדיקה לפני ביצוע החלפה בפועל.

  4. בכדי לממש אחריות, על הלקוח לספק תמונות ו\או סרטונים הממחישים את התקלה באופן ברור בצירוף החשבונית.

  5. מוצר שנמצא תקול ועדין בתוך תקופת האחריות יוחלף.

  6. במקרה של תקלה עקב שימוש לא סביר, האחריות אינה תקפה.

ביטול הזמנה

  1. ככלל הלקוח רשאי לבטל את העיסקה *בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן התשמא 1981 (להלן החוקhttp://www.consumers.org.il/category/deal-annulment-regulations )

  2. ניתן לבטל רכישת מוצר 14 יום מיום קבלת המוצרהביטול יעשה אך ורק בהודעה שתשלח בכתב ו/או בפקס ו/או באמצעות הדואר האלקטרוני ישירות אל החנות.

  3. במקרה של ביטול העיסקה יחוייב הלקוח בשיעור של 5% אך לא למעלה מ-100 שחבהתאם להוראות החוק.

  4. אם סופק המוצר ללקוחחלה על הלקוח חובת החזרת המוצר אל החנות עצמהמוסכם כי הלקוח יחזיר את המוצר באריזתושלם וללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם מכל מין וסוג שהוא.

  5. מוסכם בין הצדדים כי הלקוח יחוייב בתשלום מלא בגין דמי משלוח וזאת במידה והמוצר כבר נשלח ללקוח.

  6. החנות תהא רשאית לבטל עיסקה או מכירה כולה או חלקה במקרים הבאים:

    • נפלה טעות קולמוסבין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור המוצר.

    • במקרה של כוח עליוןפעולת מלחמהאיבהטרור ו/או כל דבר אחר אשר ימנע המשך ביצוע מכירה תקין.

  7. הודעה על ביטול המכירה תימסר לקונים בטלפון ו/או בדואר אלקטרוני לכתובת אשר צויינה בדף ההרשמה.

  8. במקרה ואזל המוצר מהמלאי לאחר שהתבצעה הזמנהרשאית החנות לבטל את המכירה ו/או להציע מוצר חלופי שווה ערךהודעה על ביטול כאמור תיעשה בכתב או בטלפון .

*מקרים בהם לא ניתן לבטל עסקהhttp://www.consumers.org.il/category/cases-for-no-annulment-rights

אספקת המוצרים

  1. החנות תדאג לאספקת המוצר שהוזמן באתר לכתובת כפי שהוקלדה על ידי הלקוח בדף ההרשמהתוך המועד הנקוב בדף המכירה של המוצראלא אם צויין מפורשות אחרת ולאחר אישור של חברת האשראי על העסקה.

    • החנות ו/או הספקים לא יהיו אחראים לאיחור בביצוע אספקת המוצר במקרים הבאים:

    • כוח עליון ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעילמלחמהפעולות איבהמצבי חירום ונזקי טבע.

    • שביתה אצל החברות להובלת המוצרים.

  2. זמני אספקת המוצרים ו/או השירותים כפי שאלה מצויינים בדף המכירה כוללים רק ימי עסקים קרייום אה לא כולל שישי שבתערבי חג וימי חג.

  3. הזמנות אשר בוצעו אחרי השעה 12:30 עוברות באופן אוטומטי ליום העסקים הבא.

דמי משלוח

  1. דמי המשלוח במשלוח מסוג רשום רגיל” כלולים כבר במחיר המוצראם ברצונו של הלקוח לשדרג את סוג המשלוח הוא יעשה זאת בעמוד עגלת הקניות” שם ימצא מחיר ליד כל סוג משלוחמחיר זה יתווסף לסכום הסופי לתשלום.

  2. במכירה בתשלומים רשאית החנות ו/או הספק לגבות את דמי המשלוח בתשלום הראשון.

  3. הלקוח יהיה רשאי לאסוף את המוצר ישירות מהחנות וזאת בתיאום מראש עם החנות.

  4. מוסכם כי במקרה של איסוף עי הלקוח לא יגבו מהלקוח דמי משלוח.

  5. במקרה שהלקוח הזמין מוצר שלא מתאים לצרכיו, נוכל לבצע החלפה בעלות קבועה של 60 ש”ח.

פרטיות

  1. פרטי הלקוח מאובטחים ולא יועברו לצד ג’ שלא לצורך השימוש באתר.

 

שירות לקוחות

כל שאלה או בירור לגבי המוצרים המוצגים באתר לרבות מידע על שימוש נכון במוצר ולפרטים ובירורים באשר לחנות ופעילותהניתן לפנות אל:

טלפון09-9662076
וואטסאפ: 054-988-4434

כתובתהפטל 1, אבן יהודה

דואר אלקטרוני (e-mail):

Sales@laptop-battery.co.il

כללי

  1. התמונות המוצגות באתר הן להמחשה בלבד ואינן מחייבות את החנות.

  2. החנות ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא ישאו בכל נזק ישירעקיףתוצאתי או מיוחד שנגרם למשתמש או לצד שלישיכתוצאה משימוש באמצעות האתר.

  3. החנות לא תהא אחראית להרכבתם ו/או התקנתם של מוצרים שנרכשו באתר ואחריות זו תחול על הלקוח ועל חשבונו.

  4. אייקונים (ICONS) כל מידע ו/או תצוגה המופיעים באתרלרבות גרפיקהעיצובהצגה מילוליתסימני מסחרסימני לוגולרבות עריכתם והצגתם באתרהנם בבעלותם הבלעדית של החנות.

  5. אין להעתיקלשכפללהפיץלפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת בתכנים המופיעים באתראלא אם כן ניתנה הסכמה בכתב ומראש מטעם החנות.

חיפשתום ולא מצאתם? שלחו לנו את הסיריאלי של המחשב ותקבלו מענה מהיר, אדיב ומדוייק. אגב, בדל זה נקרא Service Tag 😁

דילוג לתוכן